vineri, 24 iulie 2009

Cado` pentru baba - proiect finalizat

Am cotrobăit azi prin magazine până m-au lăsat picioarele. Aş vrea şi eu rezistenţa unui bărbat la drum lung. Să nu deviez, totuşi. Eram indecisă când am plecat de acasă, mă gândisem la mai multe lucruşoare, să am idei de rezervă. Nu sunt o adeptă a planurilor de rezervă dar uneori sunt bine venite.

I-am luat, adică el i-a luat, eu doar am ales, un colier de perle la 150 ron. Toate băbuţele iubesc perlele. Le aminteşte de tinereţea lor, vremea când doar femeile înstărite îşi puteau permite un şirag de perluţe. Şi pentru că, zic eu, ar avea nevoie şi chiar i-ar prinde bine, i-am mai luat un tichet cu programare la salon, masaj terapeutic (35 ron). Bine că e slăbuţă, am mai aflat o perlă, pentru persoanele grase se percepe în plus faţă de costul masajului o taxă de 10 ron (taxă de efort suplimentar a terapeutului).

După ce am terminat cu toată alergătura pentru băbuţă, amândoi arătam prea groaznic pentru a intra în vreun restaurant şi eram prea obosiţi pentru a mai găti (fiecare la casa lui, v-am spus, între noi nu mai este decât o relaţie de amiciţie). Am ales o terasă şi ne-am făcut comozi într-un separeu. E incredibil de bine vara, la terasă, seara la lumina felinarelor, îndopându-te în aer liber. Mmm... dacă mi-ar permite salariul n-aş mai lua cina în apartament.

1 comentarii:

Kali spunea...

E incredibil de bine vara, la terasă, seara la lumina felinarelor, îndopându-te în aer liber.
Exacte superb,e incredibil.Si cu atat mai mult cand faci asta la o terasa de la mare,si mai si auzi valurile.Am fost saptamana trecuta,si m'am indopat cu aerul de acolo cat pentru cateva luni bune.
Frumos cadoul:>

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Dama de te pică | by TNB