marți, 14 iulie 2009

Cu ochii larg deschisi.

Am gustat plăcinta umilinţei de atâtea ori. Aici sunt incluşi vecinii mei care, în ciuda vârstei de care fiecare din ei dispune, se pare că au rămas cu obiceiul tip "etichetă". Stau băbuţele la scara blocului precum ţaţele se strâng la poartă să discute ce şi cum a făcut cutare şi cutare.

În ciuda etichetei care mi-au pus-o, nu sunt o prostituată. Sunt o iubitoare.
Prohibiţia nu are nicio şansă împotriva exhibiţiei. Este în natura umană să fii liber şi nu contează cât de mult încerci să fii cuminte.

2 comentarii:

Shorty spunea...

Mmm...stiu cum e...
Eu am o relatie de 7 ani...si in fiecare zi cand ma intorc de la munca, am o vecina care ma inreaba: "Cand te mariti maica? Nu e bine sa traiesti in pacat!"
Da ea... oare nu pacatuieste? In loc sa aibe grija de mosul ei, o fute grija de mine!

Mihaela Chelaru spunea...

mi se pare normal sa nu te uiti in gura radio-santului, e viata ta, sunt momentele tale si atat. restul e can-can,nu?:)
o zi faina de tot iti doresc!

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Dama de te pică | by TNB