miercuri, 7 octombrie 2009

vechiul Misionar

De ce nu am postat în ultima vreme? Pentru că printre acţiunile cotidiene am avut parte doar de poziţia misionarului la care adaug un puşti ce mi-a provocat flatulaţie vaginală. Primul "misionar" mi-a citit lipsa expresivităţii de la capătul tunelului şi nu l-am mai văzut de atunci. Al doilea mi-a reproşat că nu ştiu să fiu femeie, că ar trebui din respect pentru el măcar să mimez sau să gem de plăcere. L-am lăsat în orgoliul lui, nu l-am mai întrebat "Ce plăcere?". Al treilea, cel din urmă, după ce mi-a provocat flatulaţia de care vorbeam, s-a ruşinat. I-am explicat cum stă treaba cu acest "proces" iar el a înţeles că îi reproşez că dimensiunea lui Mirel nu este mulţumitoare şi că din cauza asta a intrat aer pe lângă.
Uite cultură în rândul tinerilor. Şi mai zici că de ce aşa şi de ce invers.

17 comentarii:

io-n Dushu Tau! spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
io-n Dushu Tau! spunea...

io i-as fi spus sa fie fericit ca nu e una d'aia anala cu stropi...ca al'fel era maro in buric..
scuzele de rigoare..;))e ora tarzie..

Jenika spunea...

Vaiiii........
:)
Se mai intampla.... se mai intampla....
Da sincer acum..... marimea influenteaza asta???
:))

flavius spunea...

servus...
într-adevăr, asemenea dezamăgiri te pot face, cred, să nu-ţi mai vină să scrii nimic ;)
toate cele bune!

Dama de te pică spunea...

@Jenika
Nu. Nici marimea, nici diametrul nu influenteaza si nu provoaca flatulatia vaginala. Ea depinde in general de miscarile pe care ambii parteneri le executa simultan. Unele nesincronizari permit infiltrarea unei mici cantitati de aer.

Dama de te pică spunea...

@Flavius
Nu e vorba ca nu imi venea sa scriu nimic ci ca nu era nimic captivant despre care sa scriu si daca nu-i captivant atunci nu merita efortul. Dar am strans ultimele intamplari si le-am concentrat intr-o singra postare, adaugandu-mi indirect scuzele, motivatia, pentru care am lipsit o perioada maricica de timp.

Mauricia spunea...

Sunt nenoroace mai mari decat astea. Sa nu dramatizam! Sa zambim cu dorul de placeri adevarate!

Anonim spunea...

si totusi... parca mai sunt si alte domanii ale viatii, in afara de sex... iar daca la capitoul asta nu aveai noutati... poate in alte era ceva de mentionat in cuvinte...
sunt convins ca poti posta tot asa de interesant si frumos despre orice altceva...

No One spunea...

ma gandeam acum la criza mondiala (mda cu ce imi ocup eu mintea lol). sa presupunem ca ac criza se transfera si in paturile cetatenilor acestui Pamant? :P

Corina spunea...

Oh, tu eşti un fel de Curvette în varianta "wannabe"?

Octi spunea...

Daca ar gandit macar un sfert din femei ca tine... am avea o populatie mai putin stresata.

Tubely spunea...

Nu marimea conteaza ci faptul ca "mutulica" este scos de tot din vagin inainte de a fi inrodus din nou.

Dama de te pică spunea...

@Mauricia
Nu dramatizam. Din cand in cand aleg sa expun si partile negative din dormitor.

@Oovi
Iti multumesc pentru increderea pe care mi-o acorzi. Am ales sa discut mai mult despre intimitate pentru ca ma derabjeaza perdeaua de fum pe care o imbraca majoritatea bloggerilor cand vine vorba de dormitor. Eu doar completez golurile lasate de tabuurile lor.

@John Constantine
Nu. Sa nu mai spui asa ceva. Stii foarte bine ca oamenii nu se vor lipsi vreodata de relatiile intime. Din contra, ca tot a venit criza (si frigul), apelam cu totii la aspirina saracului :D

@Corina
Nu.
Daca cunosti un cinefil (Gheorghe, sa zicem) ce promoveaza acelasi gen de filme precum alti 100, inseamna neaparat ca cei 100 sunt "Gheorghe wannabe" ?

@Octi
As adauga:
- mai putin bolnava (si asa e criza, gata cu pastilele)
- mai putin rigida (cei NF ii recunoastem din tonalitatea pe care o abordeaza)
- mai putin grasa (ardem multe calorii)
etc. :D

Lejer spunea...

Uhm... blame the weather. Or their mind.
De ce doar acea pozitie... cand .. of of.

Katalin spunea...

Cuvantul "flatulatie" nu exista, poate vrei sa zici "flatulenta"
Numai bine!

Anonim spunea...

Ba sincer imi place despre Doamna :X iash da si eu o clantza :)) la cat de sincera e minte cand zice sa sg pl ......Noi sa fim Sanatoshi

Anonim spunea...

:) funny stuff

Trimiteți un comentariu

 

©2009 Dama de te pică | by TNB